صفحه نخست - جلسات انجمن - نهمین جلسه کمیته روابط بین الملل

نهمین جلسه کمیته روابط بین الملل

نهمین جلسه کمیته روابط بین الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج شنبه ۲۹ آبانماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر امیر صمدی
دکتر سیدحسین مهاجری
مهندس معصومه هاشم پور
دکتر رضا براتی
مهندس امیرفرید مجتهدی
مهندس مازیار سبزه‌پرور
مهندس حامدرضا حاج قاسم

 

مهم­ترین موارد مطرح شده در جلسه مذکور به شرح زیر می­‌باشد:

نهمین جلسه کمیته روابط بین‌الملل انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۲۹/۰۸/۱۳۹۹ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با حضور تعدادی از اعضای دائمی آن تشکیل گردید.
در بخش اول جلسه اقدامات و فعالیتهای مدنظر در جلسه پیشین پیگیری شد. بر این اساس مقرر شد جناب آقای دکتر مهاجری مطالب مرتبط به وبسایت انگلیسی انجمن را در اختیار دکتر صمدی قرار دهند تا ایشان تارنمای انجمن را به روزرسانی نمایند. همچنین پیگیری آماده‌سازی سربرگ انگلیسی توسط جناب آقای زنده نام به دکتر صمدی سپرده شد. در بخش بعدی، مقرر شد جناب آقای سبزه پرور مطالب ترجمه شده از بروشور انجمن را جهت کنترل نهایی به دکتر مهاجری ارسال نمایند. آماده سازی متن معرفی سلسه سمینارهای آشنایی با تحصیل در خارج از کشور و ارسال به اساتید مسقر در کشورهای مختلف به جناب آقای دکتر صمدی واگذار گردید. همچنین مقرر شد قسمت های مناسب AWARDS پاورپوینت آشنایی با IAHR توسط دکتر مهاجری هایلایت شده و به آقای حاج قاسم جهت ترجمه تحویل داده شود و ایشان ظرف مدت دو روز متن ترجمه را به جهت انتشار در خبرنامه به انجمن تحویل دهند. در ادامه از دبیر کمیته خواسته شد تا یک اطلاعیه جهت ورود اعضای علاقمند در جهت شرکت در آماده سازی یک بانک اطلاعاتی از اساتید و فعالان بنام صنعت آب و هیدرولیک در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ازبکستان آماده و در کانال تلگرام کمیته منتشر نماید. همچنین از آقای براتی درخواست شد تا یک نامه به جهت درخواست حمایت از IAHR از کنفرانس هیدرولیک آماده نموده و به جناب آقای دکتر مهاجری ارسال نمایند. در پایان نیز جناب آقای دکتر مهاجری و آقای براتی به عنوان پیشنهاد به جهت افزایش راندمان کمیته ها و ایجاد انگیزه در فعالان کمیته ها خواستار تقدیر از فعالان کمیته¬ها در روز کنفرانس ملی هیدرولیک شدند و همچنین تقاضای سطح بندی اعضا در دو سطح ۱ (فعال) و ۲(غیر فعال) و سطح ۳ (افتخاری) برای اعضای هیئت علمی شدند.

خلاصه تصمیمات گرفته شده در این جلسه عبارتند از:
۱- تکمیل وبسایت انگلیسی انجمن هیدرولیک
۲- تهیه سربرگ انگلیسی
۳- نهایی کردن بروشور انگلیسی
۴- ارسال نامه به اساتید مستقر در دیگر کشورها به جهت معرفی سلسه وبینارهای تحصیل در خارج از کشور در رشته های آب و هیدرولیک (فرصت ها و چالش ها) به آنان
۵- جمع آوری اطلاعات در رابطه با جوایز اهدایی IAHR به محققان فعال و آماده سازی برای خبرنامه
۶- درخواست مشارکت از اعضای جدید در فعالیت پیشرو کمیته (جذب افراد فعال در صنعت آب در کشورهای همسایه و آماده سازی بانک اطلاعاتی در این راستا)
۷- آماده سازی نامه برای IAHR و درخواست حمایت از کنفرانس پیشرو هیدرولیک
۸- پیشنهاد سطح بندی اعضا به انجمن هیدرولیک (سطح ۱، ۲ و ۳)
۹- پیشنهاد تقدیر از فعالان کمیته ها در روز کنفرانس هیدرولیک به انجمن
در پایان، جلسه در ساعت ۲۱:۰۰ به اتمام رسید.

 

 

تصاویر جلسه:

 

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *