ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

نهمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه

نهمین جلسه کمیته مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ دو­شنبه ۲ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

حسین عزیزی نادیان
صبا سوری
امیر صمدی
نوشین دانشور آقایی
امین عبادی فر
محمدجواد استاد میرزا تهرانی
اشکان پی بالا
نورالدین شمس الدین
خانم پورعابدینی
مازیار سبزه پرور
علی قربانی

نهمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با ریاست آقای حسین عزیزی نادیان و دبیری سرکار خانم صبا سوری و همچنین دبیر انجمن هیدرولیک جناب آقای دکتر امیر صمدی و تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول، ابتدا دبیر کمیته ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به اعضای جدید، دستور جلسه را بیان نمودند. سپس رئیس کمیته درباره فعالیت ها و عملکرد کمیته و کارگروه های مربوطه در کمیته توضیحاتی را ارائه دادند. سپس سرپرست های هر کارگروه، فعالیت های انجام شده و برنامه های در نظر گرفته شده برای هر کارگروه را بیان نمودند. آقای امین عبادی فر سرپرست کارگروه آموزش درباره کارگاه های آموزش نرم افزارهای تخصصی مهندسی آب و رودخانه صحبت نمودند و لیست نرم افزارهای مرتبط با هیدرولیک و مهندسی رودخانه بهمراه مدرسان آنها را ارائه نمودند.
سپس آقای پی بالا در ادامه پیشنهاد دادند که در انجمن و کمیته های مرتبط، جلسات Reading Clubs جهت بحث و بررسی موضوعات روز دنیا در مهندسی آب برگزار شود. همچنین در ادامه خانم آقایی سرپرست کارگروه طرح تحقیقاتی در رابطه با پیگیری طرح های پژوهشی از آقای دکتر صمدی خواهان پیگیری ارتباطات بیشتر انجمن با ادارات و سایر نهادهای دولتی و دانشگاه شدند. همچنین در ادامه اقای عزیزی بیان کردند که این کارگروه بایستی با دانشگاه ها ارتباط برقرار کنند و به طرح های تحقیقاتی با دانشگاه رجوع نماید و بخاطر اینکه بتوانیم پیشکسوتان را با بستر مناسبی در کمیته داشته باشیم، در طول اینمدت تلاش کردیم که فضایی را مهیا کنیم و انشالله در نشست ها بحث تألیف و ترجمه کتاب از حضور این پیشکسوتان استفاده خواهیم نمود.
آقای قربانی نیز جهت یکنواخت نبودن و آپدیت نمودن صفحات مجازی مرتبط با انجمن هیدرولیک (اینستاگرام، لینکدین و تلگرام)، پیشنهاد دادند که در زمینه تولید محتوا و پادکست می توانند با انجمن همکاری نمایند.
همچنین در طول این مدت از طرف کارگروه تألیف و ترجمه، کتابی جهت ترجمه به انجمن هیدرولیک معرفی شده است که وضعیت آن از انتشارات دانشگاهی در حال پیگیری می باشد و از پیشکسوتان مهندسی آب و هیدرولیک در این زمینه دعوت بعمل خواهد آمد.
در پایان آقای دکتر صمدی از زحمات کمیته رودخانه تشکر کردند و به سوالات اعضای محترم حاضر در جلسه پاسخ دادند و از کمیته مهندسی رودخانه خواستند که موضوعات نشست ها و کارگاه های تخصصی را برای کنفرانس هیدرولیک اهواز و پژوهش های مهندسی آب زابل رائه نمایند.

در پایان، جلسه در ساعت ۲۰:۳۰ به اتمام رسید.

تصاویر جلسه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا