ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

سومین جلسه کمیته تخصصی هیدرولیک زیست محیطی

سومین جلسه رسمی کمیته تخصصی هیدرولیک زیست محیطی انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ­شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۴۵ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر محبوبه حاجی اسماعیلی
دکتر امیر صمدی
دکتر محمد قلی زاده
دکتر مهدی صدیق کیا
دکتر ابوالفضل عزیزیان
مهندس میلاد بصیری فرد
مهندس مازیار سبزه پرور
مهندس نگین اله وردی

 

اهم موارد مورد بررسی در جلسه به شرح زیر می‌باشند:

ابتدا خانم دکتر حاجی اسماعیلی به مروری بر مباحث و سخنرانی‌های برگزار شده در سال گذشته پرداختند و  سپس اعضای حاضر در جلسه به معرفی خود و پژوهشهای در حال اجرای خود پرداختند. در ادامه موارد زیر مورد بحث و تایید قرار گرفت:

  • اهمیت موضوع هیدرولیک زیست محیطی در رابطه با مسائل آبهای زیر زمینی توسط اعضا مطرح و بحث و تبادل نظر شد. همچنین مقرر شد تا اعضایی که مایل هستند از جمله آقای دکتر عزیزیان عناوین پیشنهادی سخنرانی برای سال جاری در این زمینه ارائه نمایند.
  • مقرر شد عمده سخنرانی‌های امسال با محوریت بیان مسائل و مشکلات زیست محیطی در سطح استانها باشد تا زمینه لازم برای شناسایی مشکلات و در صورت امکان تلاش در زمینه حل مشکلات برای انجمن فراهم شود.
  • بحث و تبادل نظر در رابطه با برقراری مناظره و یا جلسات مشترک بین کمیته هیدرولیک زیست محیطی و انجمن مهندسی رودخانه صورت گرفت و مقرر شد در صورت ایجاد توافق هماهنگی های لازم در این زمینه انجام گیرد.
  • به منظور شروع فعالیت مجله زیست محیطی کمیته، آقای دکتر صدیق کیا پیشنهاد در نظر گرفتن شماره ویژه  (special issue) در نشریه علمی-پژوهشی بین المللی که انجمن پیگیر اخذ مجوز آن هست را با آقای دکتر صمدی مطرح کردند و مقرر شد پیگیری‌های لازم در زمینه امکان اجرایی شدن پیشنهاد مربوطه انجام شود.
  • مقرر شد جلسات بعدی سال جاری در مهر ماه و بهمن ماه برگزار شود.
  • با توجه به پیشنهاد اعضا مقرر شد برای هم فکری، پیشبرد و پیگیری فعالیتهای کمیته علاوه بر محیط اسکایپ، در واتساپ نیز گروهی برای این کمیته ایجاد شود.
  • خانم دکتر حاجی اسماعیلی ضمن سخنان پایانی خود به منظور جمع‌بندی مباحث مورد بررسی در جلسه بر لزوم مشارکت و حضور فعال تمام اعضا در تمامی فعالیت‌ها و جلسات تاکید نمودند.

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا