ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و هفتاد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و هفتاد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ سه شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۱۵ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
مهندس مسعود حکمی
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

غایبین:

دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

 

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- آقای دکتر یاسی ریاست محترم هیات مدیره گزارشی از اقدامات سال ۹۹ و کنفرانس برگزار شده را به اختصار بیان نمودند و سپس نسبت به جمع بندی عملکرد انجمن از جنبه های مختلف پرداختند. نهایتاً دیدگاه های خود را برای بهبود عملکرد و نیز اصلاح ساختار در سال آینده بیان نمودند.

۲- آقای دکتر صمدی گزارشی از مشکلات موجود در دبیرخانه انجمن و مطالبه برخی از اعضای انجمن برای انجام تغییرات را ارائه نمودند و بعد از استماع نقطه نظرات سایر اعضای هیات مدیره انجمن، مقرر شد برای تغییر ساختار و رویکرد دبیرخانه انجمن، نسبت به استخدام نیروی جدید و تدوین ضوابط و مقررات جدید اقدام گردد.

۳- با توجه به مشکلات موجود در دبیرخانه آقایان دکتر براهیمی و دکتر ایوب زاده از طرف هیات مدیره مامور شدند تا نسبت به تسویه حساب با مسئول فعلی دبیرخانه و رسیدگی به مسائل اداری-مالی آن اقدام نمایند.

۴- نظر به اجماع جمعی هیات مدیره در خصوص ادامه کار آقای دکتر صمدی بعنوان دبیر انجمن، ایشان مسئولیت انجام وظیفه را با اختیار تام در انتخاب نیروی جدید دبیرخانه و تعیین ساختار مناسبی برای بهبود عملکرد و با انجام اصلاحاتی در شیوه مدیریت دبیرخانه جهت تداوم رویه انگیزه پروری و مشارکت حداکثری پذیرفتند.

۵- مقرر شد تا سال آینده فعلا نسبت به جمع بندی برخی امور دبیرخانه اقدام شده و تا زمان ایجاد ساختار مناسب در دبیرخانه، از توسعه فعالیت ها یا انجام برخی فعالیت های جنبی غیرضروری اجتناب شود.

 

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا