ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و نود و یکمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و نود و یکمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۱۶ آبانماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۱۵ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- گزارش برگزاری و مسائل مالی بیستمین کنفرانس هیدرولیک ایران با حضور دبیران کنفرانس از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مطرح گردید و بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد فایل گزارش مزبور همراه با جزئیات مسائل مالی (هزینه ها و درآمدها) جهت جمع بندی و تسویه حساب کنفرانس به انجمن ارائه شود. همچنین مقرر شد کلیه گواهی ها و لوح های فشرده کنفرانس تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ به شرکت کنندگان ارسال گردد.

۲- در خصوص کنفرانس ۲۱ در دانشگاه شهید چمران اهواز بحث و تبادل نظر شد. مقرر شد پیگیری برای مبادله تفاهم نامه توسط آقای دکتر احدیان در اسرع وقت انجام شود. همچنین برخی نظرات هیات مدیره برای اضافه شدن مواردی به محورهای کنفرانس مطرح و مقرر شد موضوع به دبیران کنفرانس منعکس شود.

۳- در خصوص نامه ارسالی سیجاب اساتید بعد از بحث و تبادل نظر هیات مدیره، مقرر شد دبیران کنفرانس در جلسه مزبور شرکت و نسبت به ارائه گزارش برگزاری کنفرانس اقدام نمایند.

۴- در خصوص سامانه جامع ملی پیشنهادها که در نامه وزیر محترم علوم به روسای انجمن های علمی درخواست اعلام موضوعات و اولویت های تحقیقاتی در زمینه تخصصی انجمن برای آن شده بود، مقرر شد پیشنهادات اعضای هیات مدیره جمع بندی و توسط دبیرخانه انجمن به وزارت عتف ارسال گردد.

۵- در خصوص کنفرانس ۲۲ در دانشگاه شهید بهشتی مقرر شد دبیرخانه انجمن مکاتبات اداری لازم برای انعقاد تفاهم نامه را انجام دهد.

۶- در خصوص مسائل مالیاتی انجمن آقای دکتر صمدی گزارش پیگیریهای دبیرخانه را ارائه کردند و همچنین آقای دکتر براهیمی اقدامات انجام شده برای سندهای حسابداری توسط خودشان را اعلام نمودند. درباره انتخاب حسابدار انجمن برای سال ۱۴۰۰ مقرر شد موضوع در جلسه آتی تصمیم گیری شود.

۷- آخرین پیگیری های انجام شده برای دفتر انجمن توسط آقای مهندس حکمی ارائه شد و مقرر شد تا جلسه آینده موضوع به جدیت پیگیری شده و نهایتا در صورت عدم حصول نتیجه لازم، برای جابجایی وسایل به دانشگاه شهید بهشتی اقدام گردد.

تصاویر جلسه:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا