ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

چهارصد و نود و دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و نود و دومین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۳۰ آبانماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص کمیته علمی کنفرانس ۲۱ اهواز بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد نظرات انجمن براساس اعضای همکار در هیات تحریریه‌های نشریات انجمن و اعضای هیات مدیره و دبیران علمی دوره‌های پیشین کنفرانس و برخی افرادی که در کمیته‌های علمی دوره‌های قبل همکاری داشته‌اند، جمع بندی و به دبیر کنفرانس اعلام شود. در خصوص دبیران کنفرانس مقرر شد آقایان دکتر احدیان و مهندس حکمی با دانشکده مهندسی عمران و معماری نشستی داشته باشند و دبیران علمی-اجرایی در جلسه مشترک هیات مدیره و برگزارکنندگان کنفرانس در بهمن‌ماه مشخص گردند و حتی‌الامکان هر دو دانشکده مرتبط دانشگاه شهید چمران اهواز (مهندسی عمران و معماری- مهندسی علوم آب) در برگزاری کنفرانس مشارکت نمایند.

۲- مقرر شد تبادل تفاهم‌نامه کنفرانس ۲۱ توسط دکتر احدیان پیگیری شود و با امضای معاون پژوهشی یا دبیر کنفرانس مبادله گردد.

۳- مقرر شد آقای دکتر کاظم اسماعیلی و دکتر محمود کاشفی پور بعنوان نمایندگان هیات مدیره انجمن در مجلات آب و توسعه پایدار و علوم و مهندسی آبیاری معرفی شوند و در نامه اشاره شود که در صورت امکان برای معرفی اعضای جدید هیات تحریریه با انجمن هماهنگی لازم صورت گیرد.

۴- مقرر شد مقالات برتر کنفرانس ۲۰ هیدرولیک برای انتشار در مجله پژوهش‌های مهندسی زابل معرفی شوند.

۵- مقرر شد در خصوص انتخاب حسابداری که همه امور مالی و اخذ مفاصای حساب سال‌های قبل را دنبال کند، در جلسات آتی تصمیم‌گیری شود.

۶- مقرر شد آقای دکتر صمدی با همکاری روسا و دبیران سایر کمیته‌های تخصصی انجمن نسبت به بازنگری در آیین ‌نامه تشکیل کمیته‌های تخصصی انجمن اقدام نمایند و نسخه نهایی شده را جهت بررسی هیات مدیره تا دی‌ماه ارائه نمایند. نهایتا براساس نظرات کمیته‌ها و اعضای هیات مدیره تصمیم‌گیری لازم بعمل آمده و از سال آینده اجرا شود.

۷- مقرر شد قرارداد خانم یزدانی برای صفحه‌بندی نشریه هیدرولیک تنظیم و مبادله شود.

۸- مقرر شد آیین‌نامه کمیته انتشارات انجمن به اعضای هیات مدیره ارسال شود تا در جلسه آینده در خصوص انتخاب اعضای آن تصمیم‌گیری شده و سپس فعالیت‌های مربوطه زیر نظر دکتر احدیان بصورت مستقل از انجمن دنبال شود.

۹- مقرر شد آیین‌نامه اصلاحی مسابقه پروژه‌های برتر صنعت آب به اعضای هیات مدیره مجددا ارسال شود و در جلسه آتی تصمیم‌گیری بعمل آید.

۱۰- مقرر شد آقای دکتر احدیان پیگیری لازم برای راه‌اندازی دفتر مستقل انجمن در دانشگاه شهید چمران اهواز را دنبال نمایند و نامه لازم برای دانشگاه ارسال شود.

 

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا