صفحه نخست - جلسات انجمن - چهارصد و شصت و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و شصت و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و شصت و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۲۷ مهرماه ۱۳۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر جواد احدیان
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

مهندس مسعود حکمی
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- مقرر شد پیگیری مجدد از دانشگاه فردوسی مشهد و گرگان در خصوص آخرین اقدامات انجام شده صورت گرفته و نتیجه در جلسه آتی به هیئت مدیره گزارش شود.

۲- پیشنهادات موسسه تحقیقات آب بررسی و با برگزاری سه کارگاه شامل توسعه سامانه های هشدار سیلاب مبتنی بر پیش بینی های هواشناسی و هیدرولوژیکی-معرفی سامانه هشدار سیلاب موسسه تحقیقات آب و ارائه دستاوردهای مدل فیزیکی و مدل سازی ریاضی جامع تعیین دبی بهینه سد گتوند و ارائه دستاوردها و نتایج نقشه راه توسعه فناوری های نمک زدایی در کشور در نوزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران موافقت گردید. در خصوص ارسال مقالات نیز مقرر شد به موسسه اعلام شود که از طریق سامانه داوری، مقالات را ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد. در خصوص مسائل مالی شرکت در کنفرانس قرار شد بعد از مذاکره با دانشگاه فردوسی مشهد، راهکار مناسبی برای موسسه تعیین گردد. همچنین به موسسه پیشنهاد شود که برخی از مقالات را بعنوان سخنرانی ویژه در جلسات ارائه مقالات شفاهی ارائه نمایند.

۳- اعضای هیئت تحریریه پیشنهادی نشریه هیدرولیک (آقایان دکتر عباس خیر، دکتر مسعود تابش و دکتر بهزاد عطائی آشتیانی) به تصویب هیئت مدیره رسیدند.

۴- مقرر شد نامه مربوط به پیشنهادات اصلاحی انجمن در خصوص قانون آب به وزارت نیرو ارسال گردد و این فعالیت در قالب نامه ای به کمیسیون نیز اعلام شود.

۵- در خصوص همکاری در زمینه برنامه هفتم توسعه، مقرر شد نامه ای به وزارت علوم ارسال شود و فعالیت های انجمن شامل پیشنهادات اصلاحی قانون آب و مشارکت و تایید قانون سازمان نظام مهندسی آب توسط اتحادیه اعلام شود. همچنین آقای دکتر احدیان در خصوص نقص برنامه ششم توسعه توضیحاتی ارائه نمایند که در همین نامه درج شود.

۶- مقرر شد مبلغ مالیات قطعی سال های ۹۶ و ۹۷ انجمن طی هفته جاری پرداخت گردد.

۷- مقرر شد طی نامه ای کد کارگاهی انجمن به دانشگاه صنعتی شریف جهت مسائل بیمه ای اعلام گردد.

۸- با درخواست دانشگاه شاهرود برای انعقاد تفاهم نامه انتشار مجله انگلیسی موافقت شد. مقرر شد ضمن ارسال مجدد تفاهم نامه قبلی برای امضا، از دانشگاه درخواست شود که اسامی پیشنهادی مجله را اعلام نمایند و همچنین هیئت تحریریه پیشنهادی دانشگاه برای نشریه را نیز اعلام نمایند و همچنین از دانشگاه خواسته شود که اقدامات لازم برای اخذ مجوز از وزارت ارشاد را انجام دهند. ضمناً پیشنهاد گردید در اسامی نشریه کلمه hydraulic و Iranian درج شود.

۹- با درخواست دانشگاه محقق اردبیلی همانند درخواست دانشگاه شاهرود و با همان شرایط موافقت شد.

۱۰- مقرر شد پاسخ نامه آقای دکتر نوری در زمینه مشارکت انجمن در فعالیت های پژوهشی تهیه و ارسال گردد. انجمن در خصوص نظارت بر قراردادهای پژوهشی، مطالعاتی و فناوری و داوری پروپزال های مربوطه اعلام همکاری نماید. همچنین پروپزال های تهیه شده اخیر نیز به ایشان اعلام شود.

تصاویر جلسه:

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *