ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

پانصد و یکمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

پانصد و یکمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ یکشنبه ۸ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۰:۱۵ در بستر فضای مجازی اسکایپ برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

مهندس مسعود حکمی
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر محسن براهیمی
دکتر جواد احدیان
دکتر فیروز قاسم زاده
دکتر سیدعلی ایوب زاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)

غایبین:

دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
مهندس محبوبه یونسی (بازرس علی البدل)
دکتر حسین افضلی مهر (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسی در جلسه به شرح زير می باشند:

۱- در خصوص افزایش هزینه های پردازش نشریه هیدرولیک با توجه به بخشنامه وزارت عتف برای قیمتهای سال ۱۴۰۱ که این رقم را تا سقف ۱۵ میلیون ریال تعیین نموده است و همچنین با توجه به نظرات هیات تحریریه محترم نشریه، بحث و تبادل نظر شد. هیات مدیره انجمن با توجه به اینکه تنها ۴ شماره از مقالات سال ۱۴۰۱ باقیمانده است مصوب نمودند که این ۴ مقاله نیز با همان مبلغ قبلی مورد پذیرش و انتشار قرار گیرند، اما برای مقالات جدیدی که به نشریه ارسال می شود یا مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که زمان انتشار آنها قطعاً سال ۱۴۰۲ خواهد بود، مبلغ داوری به ۲۰۰ و مبلغ پذیرش به ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.

۲- مقرر شد پیش نویس نامه ای از طرف آقای دکتر صمدی تهیه شود تا توسط آقای دکتر ایوب زاده پیگیری های لازم برای ارسال آن به موسسه تحقیقات آب توسط دانشگاه زابل جهت مشارکت در برگزاری کنفرانس مهرماه بعمل آید.

۳- با حضور آقایان دکتر فرهی مقدم و دکتر شهابی از دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان در خصوص امکانات و توانمندی های دانشگاه و پیشنهاد انعقاد تفاهم نامه همکاری بحث و تبادل نظر شد و ایشان در خصوص زیرساخت های موجود دانشگاه و راه های همکاری با انجمن نقطه نظرات خود را مطرح کردند و هرکدام از اعضای هیات مدیره نیز پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کردند. بعنوان نمونه پیشنهاد گردید بندی تحت عنوان تلاش در جهت جلب همکاری های دانشگاه های کشور به منظور ساخت ابزار دقیق مورد استفاده در پژوهش های مهندسی آب و مشارکت در برگزاری نشست های تخصصی به مفاد تفاهم نامه اضافه شود. نهایتا مقرر شد طرفین هرکدام نماینده ای را جهت برقراری ارتباط معرفی کنند و متن نهایی تفاهم نامه با پیگیری دبیرخانه انجمن بعد از مهر و امضا طرفین مبادله گردد.

۴- آقای دکتر ایوب زاده پیشنهاد نمودند که انجمن از مجلات زیرمجموعه خود پیگیری نماید و هر سال یک مقاله برتر را در وبگاه خود از هر مجله معرفی کند.

۵- در خصوص موضوع کنفرانس ۲۲، با توجه به حضور آقای مهندس حکمی در تهران، مقرر شد روز دوشنبه موضوع را پیگیری کنند.

۶- مقرر شد از دبیران کنفرانس ۲۱ اهواز برای شرکت در جلسه آتی هیات مدیره انجمن دعوت بعمل آید.

 

تصاویر جلسه:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا