ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
جلسات انجمن

دهمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه

دهمین جلسه کمیته مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ چهارشنبه ۱۵ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۱۹:۳۰ در بستر فضای مجازی (اسکایپ) برگزار گردید.

حاضرین جلسه:

حسین عزیزی نادیان
صبا سوری
امیر صمدی
مجتبی صانعی
نوشین دانشور آقایی
محمدرضا مطلبی زاده
نسیم سوری
نسیم وفایی راد
یاسین آقایی
مازیار سبزه پرور
علی قربانی

 

دهمین جلسه کمیته تخصصی مهندسی رودخانه انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ بصورت مجازی در فضای اسکایپ و با ریاست آقای حسین عزیزی نادیان و دبیری سرکار خانم صبا سوری و همچنین با حضور دبیر انجمن هیدرولیک جناب آقای دکتر امیر صمدی و تعدادی از اعضای آن تشکیل گردید. در بخش اول، ابتدا دبیر کمیته ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی به اعضای جدید، دستور جلسه را بیان نمودند. سپس رئیس کمیته درباره فعالیت ها و عملکرد کمیته و کارگروه های مربوطه در کمیته توضیحاتی را ارائه دادند. سپس سرپرست های هر کارگروه، فعالیت های انجام شده و برنامه های در نظر گرفته شده برای هر کارگروه را بیان نمودند. آقای عزیزی درباره کارگروه تألیف و ترجمه بیان کردند که تاکنون دو کتاب جهت ترجمه از مرکز نشر دانشگاهی پیگیری شده است و برای هرکتاب تیم ترجمه ای تشکیل داده است. کتاب های در دست ترجمه عبارتند از :
– Deep Learning for Hydrometeorology and environmental science
– Watershed Management and Applications of AI
همچنین در بحث کارگاه های آموزشی، بیان گردید که کارگاه هیدرومتری در ماه آینده برگزار خواهد شد. سایر کارگاه ها هم در دست برنامه ریزی می باشند.
سپس خانم دکتر آقایی دانشور سرپرست کارگروه طرح تحقیقاتی در رابطه با پیگیری طرح های پژوهشی افزودند که تاکنون با اساتید دانشگاه ها و ادارات و بخش خصوصی رایزنی های خوبی انجام شده و زیرگروه های مربوطه تشکیل و عضوگیری شده است. ایشان در ادامه خواستار ارتباطات بیشتر انجمن با ادارات و سایر نهادهای دولتی و دانشگاه ها شدند.

در پایان، جلسه در ساعت ۱۹:۳۰ به اتمام رسید.

تصاویر جلسه:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا