ضمن عرض تبریک سال نو ! امیدواریم تجربه ی خوبی در استفاده از نسخه جدید وبسایت داشته باشید

گزارش مشکل
اخبار انجمن

تمدید ثبت‌نام در هیئت تحریریه مجله هیدرولیک

بسمه تعالی

اطلاعیه انجمن هیدرولیک ایران برای انتخاب اعضای جدید هیات تحریریه مجله هیدرولیک

 

با توجه به مصوبات چهارصد و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن هیدرولیک ایران مورخ ۵ بهمن ماه ۱۳۹۶، انتخاب اعضای جدید هیات تحریریه مجله هیدرولیک با شرایط زیر انجام خواهد پذیرفت:

 

الف- شرایط اعضای هیات تحریریه

۱. دارا بودن مدرک دکتری در یکی از رشته های مرتبط با هیدرولیک

۲. دارابودن حداقل رتبه دانشیاری

تبصره: اعضای هیأت علمی با مرتبه استادیاری که طبق آیین نامه تعیین اعتبار نشریات علمی کشور دارای سوابق علمی قوی باشند نیز قابل بررسی خواهد بود.

۳. عضویت پیوسته یا افتخاری در انجمن هیدرولیک ایران

 

ب- رأی‌گیری

رأی‌گیری بصورت الکترونیکی از اعضای پیوسته و افتخاری انجمن برای انتخاب ۱۰ نفر عضو هیات تحریریه از بین حدود ۲۰ نامزد (که در زمان اعلام فراخوان، نامزدی خود را اعلام کرده‌اند) انجام خواهد گرفت.

اسامی کاندیداهای واجد شرایط عضویت در هیئت تحریریه در روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه به همراه رزومه آن‌ها پس از تایید توسط هیئت مدیره انجمن بر روی سایت انجمن قرار گرفته و انتخابات در روزهای جمعه و شنبه مورخ ۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ انجام خواهد شد.

پس از رای‌گیری ۲۰ نفر از کاندیداهای حائز بیشترین تعداد آرای ماخوذه مورد پذیرش اولیه قرار گرفته و سپس نیمی از پذیرفته‌شدگان براساس تخصص و چینش ترکیب هیئت تحریریه از نظر رتبه علمی دانشگاهی، پس از بررسی و تایید هیئت مدیره با حکم رئيس هیئت مديره انجمن به مدت چهار سال به عضويت هیئت تحريريه در‌ خواهند آمد.

لازم به ذکر است که بر اساس مصوبه هیات مدیره انجمن حداقل سه نفر از اعضاي هيئت تحريريه دوره قبل در ترکیب هیات تجریریه جدید به فعاليت ادامه خواهند داد.

 

ج- شرایط رأی‌دهندگان

رأی‌گیری بصورت الکترونیکی از اعضای پیوسته و افتخاری انجمن هیدرولیک که عضویت خود را تا انتهای سال ۹۶ تمدید کرده‌اند صورت می‌پذیرد. لذا از اعضای وابسته‌ای که اخیراً مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترای خود را دریافت نموده‌اند درخواست می‌شود برای تبدیل عضویت وابسته به پیوسته و تمدید عضویت خود با دبیرخانه انجمن تماس گرفته یا مدارک خود را به ایمیل انجمن به نشانی info@iha.ir ارسال نمایند.

در روزهای رای‌گیری اعضای پیوسته و افتخاری انجمن که اسامی آن‌ها نیز در صفحه لیست اعضاء قرار دارد، می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و به کاندیداهای مدنظر خود رای دهند. لازم به ذکر است که در روزهای رای‌گیری عضویت یا تمدید عضویت در انجمن مقدور نمی‌باشد.

آخرین مهلت ثبت‌نام: چهارشنبه ۱۱ بهمن‌ماه

  مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا