صفحه نخست - اخبار انجمن - فراخوان عضویت در هیئت تحریریه مجله هیدرولیک

فراخوان عضویت در هیئت تحریریه مجله هیدرولیک

به اطلاع می‌رساند انجمن هیدرولیک ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت تحریریه دوره جدید مجله علمی-پژوهشی هیدرولیک از اساتید و متخصصان علم هیدرولیک دعوت به ثبت‌نام می‌نماید. انتخابات اعضای هیئت تحریریه به صورت اینترنتی در روز پنج‌شنبه مورخ ۵ بهمن‌ماه انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۳۰ دی‌ماه نسبت به ثبت‌نام برای عضویت در هیئت تحریریه مجله اقدام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت‌نام اسامی نامزدهای ثبت‌نام شده بعد از تایید توسط هیئت مدیره انجمن بر روی سایت انجمن قرار گرفته و انتخابات به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد. ۱۰ نفر از افرادی که حائز بیشترین تعداد آرای ماخوذه باشند توسط هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران بررسی و از میان آنان ۵ نفر به عنوان اعضای جدید هیئت تحریریه مجله به مدت چهار سال انتخاب خواهند شد.

شرایط ثبت‌نام‌کنندگان:

  • افراد باید عضو پیوسته انجمن هیدرولیک ایران باشند. (در صورت عدم عضویت می‌توانند با مراجعه به این لینک نسبت به عضویت یا تمدید عضویت در انجمن هیدرولیک ایران اقدام نمایند.)
  • مرتبه علمی اساتید ثبت‌نام‌کننده دانش‌یار و یا بالاتر باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فرم زیر اقدام به ثبت‌نام نمایند.

مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده است. اسامی نامزدهای ثبت‌نام شده به زودی منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

نتايج نهايی دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران

پس از برگزاری مراحل اول و دوم دوازدهمين دوره المپياد هيدروليک ايران (پنجمين يادواره دکتر …

۴ تمامی دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام،

    بنده متقاضی عضویت در هیئت تحریریه نیستم و شرایط آن را هم ندارم. ولی ایمیلی چند روز قبل در این مورد دریافت نمودم. موضوع چنین با اهمیتی اصلا شفاف اعلام نشده است. چند عضو؟ ایا تمام اعضا انتخابی خواهند بود؟ آیا کسانی که در همین چند روزه سریع رفتند و عضو شدند، واجد شرایط هستند؟ بقیه چه؟ اصلا چه کسانی می توانند رای دهند؟ شرایط اصلی عضویت چیست؟ نفرات قبلی چه ویژگی هایی داشتند که عضو شده بودند؟ اینها همه باید بیان شوند تا نقش و اهمیت یک انجمن بزرگ با یک نشریه وزین روز به روز برجسته تر شود.

    موفق باشید

    • دبیرخانه انجمن هیدرولیک ایران

      با سلام
      ثبت‌نام در هیئت تحریریه تمدید گردید و در اطلاعیه جدیدی توضیحات بیشتری آورده شده است. لطفاً اطلاعیه جدید را مطالعه نمایید و در صورتی که سوالی داشتید می‌توانید مجدداً مطرح بفرمایید.
      با تشکر از نظر شما

  2. با سلام و احترام،
    آیا نام ۱۰ نفر از افرادی که حائز بیشترین تعداد آرا هستند نیز اعلام عمومی خواهد شد به همراه تعداد رای آنها
    با تشکر

    • دبیرخانه انجمن هیدرولیک ایران

      با سلام
      اسامی افراد نهایی به زودی اعلام می‌گردند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *