صفحه نخست - جلسات انجمن - چهارصد و بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

چهارصد و بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران

‌چهارصد و بیست و هفتمین جلسه هیئت مدیره انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ سه‌شنبه ۱۳ آذر ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:
دکتر مسعود منتظری نمین
دکتر مهدی یاسی
دکتر امیر صمدی
دکتر جابر سلطانی
دکتر مجتبی صانعی
دکتر مجتبی نوری

غایبین:
دکتر اکبر صفرزاده
دکتر عباس طالقانی (بازرس انجمن)
دکتر محسن براهیمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)
دکتر محمد رستمی (عضو علی‌البدل هیئت مدیره)

اهم موارد مورد بحث و بررسي در جلسه به شرح زير مي‌باشند:

  • آقای دکتر منتظری به نشستی که بین اعضای اتحادیه آب با آقای دکتر کریستوفر جورج مدیر اجرایی پیشین IAHR داشتند اشاره کردند و در خصوص تفاهم‌نامه امضا شده انجمن با IAHR و نحوه عضو شدن اعضای ایرانی انجمن در IAHR و برگزاری کارگاه و کنفرانس با همکاری آن‌ها توضیح دادند. ایشان اشاره کردند که مشابه تفاهم با چینی‌ها با انجمن هیدرولیک ایران بسته شده است.
  • قرار شد آقایان دکتر نوری و دکتر صمدی در ششمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور به نمایندگی از انجمن هیدرولیک ایران شرکت کنند.
  • موضوع دعوت از مهمان خارجی، کارگاه آموزشی با مدرس خارجی و نحوه تامین هزینه‌های آن مطرح شد و قرار شد دکتر صمدی در این خصوص بررسی کنند و برای نحوه تامین هزینه‌های آن‌ها با توجه به قرارداد برگزاری کنفرانس راهکار ارائه کنند.
  • آقای دکتر منتطری از زحمات آقایان دکتر امیر صمدی و دکتر مهدی یاسی بابت نشست خبری بررسی اثرات جاده میانگذر شهید کلانتری بر خشکی دریاچه ارومیه در دانشگاه صنعتی شریف تشکر و قدردانی نمودند و بیانیه‌های ارائه شده در نشست مجدداً بررسی و اصلاح شد و قرار شد دکتر سلطانی بابت اصلاح بیانیه‌ها توسط یک نفر متخصص علوم اجتماعی قبول زحمت کنند که پیگیری انجام دهند.
  • در خصوص مراسم نوزدهمين جشنواره تجليل از پژوهشگران و فناوران مصوب شد که آقایان دکتر امیر صمدی و دکتر مجتبی صانعی و دکتر جابر سلطانی در جلسه شرکت کنند.

تصاویر جلسه:

 

 

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *