صفحه نخست - جلسات انجمن - اولین جلسه رسمی کمیته سازه‌ها و مدل‌های هیدرولیکی

اولین جلسه رسمی کمیته سازه‌ها و مدل‌های هیدرولیکی

‌‌اولین جلسه رسمی کمیته سازه‌ها و مدل‌های هیدرولیکی انجمن هیدرولیک ایران در تاریخ پنج‌شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در محل دفتر انجمن هیدرولیک ایران برگزار گردید.

حاضرین جلسه:
دکتر امیر صمدی
دکتر مجتبی صانعی
دکتر روح‌انگیز اختری
مهندس سامانتا یوسفی
مهندس مجتبی محمدی
مهندس بابک افشین‌فر

اهم موارد مورد بحث و بررسي در جلسه به شرح زير مي‌باشند:

  • آقای دکتر صمدی به عنوان دبیر انجمن هیدرولیک ایران به صورت افتخاری در این جلسه حضور پیدا کردند و ضمن خوش‌آمدگویی به حاضرین، مختصری در خصوص مسیر فعالیت این کمیته صحبت فرمودند. در ادامه نمونه‌هایی از انواع فعالیت‌هایی مربوطه را شرح دادند.
  • آقای دکتر صانعی، عضو هیات مدیره انجمن هیدرولیک ایران و رئیس کمیته سازه‌ها و مدل‌های هیدرولیکی به معرفی انجمن و کمیته سازه­‌ها و مدل­‌های هیدرولیکی پرداختند. عمده­‌ترین فعالیت‌های کمیته سازه­‌ها و مدل­‌های هیدرولیکی، مشارکت در تهیه خبرنامه انجمن، همکاری در برگزاری کارگاه آموزشی، سخنرانی­‌های علمی، همایش­‌ها و نشست­‌های تخصصی، بازدیدها و فعالیت وظایف انجمن در شعبه‌های شهرستان و فعالیت‌های جاری دبیرخانه انجمن اعلام شد.
  • مقرر گردید دبیرخانه انجمن موارد مطرح شده در جلسه را برای اطلاع به سایر اعضای غایب کمیته، به همراه فرم اعلام مسئولیت هریک از اعضای کمیته در وب‌گاه انجمن قرار داده و به تمامی اعضای کمیته سازه‌­ها و مدل­‌های هیدرولیکی اطلاع دهد.
  • همچنین از اعضای حاضر در جلسه خواستند افرادی که درخواست بر عهده گرفتن دبیری کمیته سازه­‌ها و مدل­‌های هیدرولیکی را دارند اعلام کنند. بدینوسیله جناب آقای مهندس بابک افشین‌فر به عنوان دبیر کمیته سازه­‌ها و مدل­‌های هیدرولیکی انتخاب شدند.
  • شرکت‌کنندگان پیشنهادهایی برای فعالیت در این کمیته اعلام کردند که مورد استقبال قرار گرفت و اعلام شد، بایستی خود افراد وارد فعالیت شوند تا بعنوان بازوی دبیرخانه فعالیت‌های بیشتری را به انجام رسانند و به نتیجه مناسب رسید.
  • مقرر شد برای همفکری و پیشبرد و پیگیری فعالیت‌های کمیته در یکی از پیام‌رسان­‌های اجتماعی، گروهی برای این کمیته توسط دبیرخانه ایجاد شود. ایمیل گروه نیز با عنوان hyd.model@iha.ir برای برقراری ارتباط و ارسال پیام­‌های گروه انتخاب شد. مقرر شد دبیرخانه انجمن بعد از راه اندازی ایمیل، نام کاربری و رمز عبور را در اختیار دبیر و رئیس کمیته مزبور قرار دهند.
  • مقرر شد جلسات کمیته روزهای پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح به صورت یک بار در ماه در محل دفتر انجمن تشکیل شود. همچنین در صورت ضرورت جلسه فوق‌العاده با هماهنگی اعضاء تشکیل خواهد شد.

تصاویر جلسه:

اخبار مرتبط

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران

پانصد و سی و پنجمين جلسه هيأت مديره انجمن هيدروليک ايران در تاريخ يکشنبه ۲۰ …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *